Olemme siirtyneet 5.5.2018 phpBB-alustalle. Toistaiseksi kaikki alueet eivät ole näkyvissä, mutta keskustelun itse aiheesta pitäisi olla edelleen mahdollista.

Myyty: Kaksi vähäpäästöistä MaxCia (Euro III, 1995)

Tälle alueelle myynti-ilmoitukset Scania MaxCeistä (tyyppi: CN113CLL). Voit ostaa, myydä, vaihtaa, lahjoittaa... Ilmoita itse tai keskustele muualla myytävästä kalustosta.
User avatar
mrl586
Posting Freak
Posts: 4749
Joined: 15 Apr 2005, 15:41

Myyty: Kaksi vähäpäästöistä MaxCia (Euro III, 1995)

Post by mrl586 »

NNT:llä on myynnissä kaksi vähäpäästöistä Scania MaxCia: http://www.nnt.se/en.php/catalog/,cid.76,pid.872

Rekisterinumerot: LLO308 ja KMA058
Sivuston tekninen ylläpitäjä

SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria

User avatar
JBA-831
Senior Member
Posts: 628
Joined: 15 Apr 2005, 17:22

RE: M: Kaksi vähäpäästöistä MaxCia (Euro III, 1995)

Post by JBA-831 »

Näiden autojen etanolikoneet (Scania DSI11 E01) on muunnettu (ombyggd) dieselmoottoreiksi. Tuloksena runsaasti lisätehoa ja tavallista dieselmoottoria alhaisempi päästötaso.
I :heart: SCANIA

User avatar
mrl586
Posting Freak
Posts: 4749
Joined: 15 Apr 2005, 15:41

RE: Myyty: Kaksi vähäpäästöistä MaxCia (Euro III, 1995)

Post by mrl586 »

Transportstyrelsenin mukaan LLO308 on edelleen ajossa Ruotsissa, mutta sen tyypiksi rekisteriin on merkitty skåpbil (BB).
Sivuston tekninen ylläpitäjä

SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria

testaaja
Junior Member
Posts: 41
Joined: 28 Oct 2009, 19:34

RE: Myyty: Kaksi vähäpäästöistä MaxCia (Euro III, 1995)

Post by testaaja »

mrl586 wrote:Transportstyrelsenin mukaan LLO308 on edelleen ajossa Ruotsissa, mutta sen tyypiksi rekisteriin on merkitty skåpbil (BB).
Sanakirjan mukaan skåpbil tarkoittaa pakettiautoa. Tässä tapauksessa kyseessä onkin tavallista suurempi pakettiauto, sillä se toimii matkalaukkukuljettimena Arlandan lentokentällä.
http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=45306.0