Olemme 28.4.2023 vaihtaneet palvelinta. Nimipalvelimien päivittymisessä voi kestää jonkin aikaa, mutta vanha palvelin toimii jonkin aikaa uuden palvelimen rinnalla, joten sivusto toiminee normaalisti palvelimen vaihdosta huolimatta.
Länsilinjat #19 (Osa I)
Länsilinjat #19 (Osa I)
1.7.2005: linja 80
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
[quote="KPP"]Auto on M-P päivinä ihan vakituiseen ylöjärven linjoilla, joten 80, 85 ja 86 on ihan tavallisia bongauspaikkoja.[/quote]Millainen on LL #19:n vakioaikataulu kesällä?
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
[quote="B12M"][quote="KPP"]Auto on M-P päivinä ihan vakituiseen ylöjärven linjoilla, joten 80, 85 ja 86 on ihan tavallisia bongauspaikkoja.[/quote]
Ikävää, että entisen kotikyläni Ylöjärven asukkaat joutuvat nyt kärsimään tuollaisen ruoskan epämukavasta kyydistä :( [/quote]
Tuo on oikein Luxus-luokan menopeli :D
Ikävää, että entisen kotikyläni Ylöjärven asukkaat joutuvat nyt kärsimään tuollaisen ruoskan epämukavasta kyydistä :( [/quote]
Tuo on oikein Luxus-luokan menopeli :D
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
[quote="mrl586"]Tuo on oikein Luxus-luokan menopeli :D [/quote]Jos 13 :s ta aikanaan Ruotsiin toimitetusta autosta 10 halutaan hankkia tänne Suomeen "takaisin" usean kovan käyttövuoden jälkeen, niin kai niissä autoissa tosiaan jotain hyvääkin nähdään. Tarjollahan koko ajan muitakin vaihtoehtoja. :idea:
[quote="B12M"][quote="DSC1104"][quote="mrl586"]Tuo on oikein Luxus-luokan menopeli :D [/quote]Jos 13 :s ta aikanaan Ruotsiin toimitetusta autosta 10 halutaan hankkia tänne Suomeen "takaisin" usean kovan käyttövuoden jälkeen, niin kai niissä autoissa tosiaan jotain hyvääkin nähdään. Tarjollahan koko ajan muitakin vaihtoehtoja. :idea: [/quote]
Kuten hra. JNo itsekin tietää, aina löytyy firmoja joilla ei yksinkertaisesti kassassa riitä rahkeita hankkia parempaa. Tällöin on tyydyttävä halvimpaan mahdolliseen ratkaisuun...[/quote]Olikohan nuo autot mikään erityisen halpa ratkaisu? Noissa on nimittäin korkeat korjauskulut! Noilla turkulaisilla firmoilla on varmasti parempaankin autoon riittävästi rahoja, jos nyt tuollaista parempaa autoa on edes koskaan valmistettu!
Kuten hra. JNo itsekin tietää, aina löytyy firmoja joilla ei yksinkertaisesti kassassa riitä rahkeita hankkia parempaa. Tällöin on tyydyttävä halvimpaan mahdolliseen ratkaisuun...[/quote]Olikohan nuo autot mikään erityisen halpa ratkaisu? Noissa on nimittäin korkeat korjauskulut! Noilla turkulaisilla firmoilla on varmasti parempaankin autoon riittävästi rahoja, jos nyt tuollaista parempaa autoa on edes koskaan valmistettu!
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
[quote="B12M"][quote="mrl586"]jos nyt tuollaista parempaa autoa on edes koskaan valmistettu![/quote]
Mitäääh?!
Eräistä kommenteistasi päätellen eräs hieman vanhempi malli ainakin olisi huomattavasti parempi kuin nämä romupurtilot joita N113/City L:ksi kutsutaan.
[/quote]
No ainakin Carrus-Wiima K202L-kori näyttää paremmalta kuin Carrus City L-kori.
[quote="B12M"]Todellisuudessahan lähes kaikki uudemmat matalalattiaruoskat on selkeästi edistyneempiä, kuin nämä alkupään viritelmät.[/quote]Etujousituksen osalta Scalat ovat huonompia kuin LL #19. N113CLBAA-LG-alusta on HelB:n kuljettajien mielestä ajo-ominaisuuksiltaan paljon parempi kuin N113CLLAA-alustat.
Mitäääh?!
Eräistä kommenteistasi päätellen eräs hieman vanhempi malli ainakin olisi huomattavasti parempi kuin nämä romupurtilot joita N113/City L:ksi kutsutaan.
[/quote]
No ainakin Carrus-Wiima K202L-kori näyttää paremmalta kuin Carrus City L-kori.
[quote="B12M"]Todellisuudessahan lähes kaikki uudemmat matalalattiaruoskat on selkeästi edistyneempiä, kuin nämä alkupään viritelmät.[/quote]Etujousituksen osalta Scalat ovat huonompia kuin LL #19. N113CLBAA-LG-alusta on HelB:n kuljettajien mielestä ajo-ominaisuuksiltaan paljon parempi kuin N113CLLAA-alustat.
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
[quote="B12M"][quote="DSC1104"][quote="mrl586"]Tuo on oikein Luxus-luokan menopeli :D [/quote]Jos 13 :s ta aikanaan Ruotsiin toimitetusta autosta 10 halutaan hankkia tänne Suomeen "takaisin" usean kovan käyttövuoden jälkeen, niin kai niissä autoissa tosiaan jotain hyvääkin nähdään. Tarjollahan koko ajan muitakin vaihtoehtoja. :idea: [/quote]
Kuten hra. JNo itsekin tietää, aina löytyy firmoja joilla ei yksinkertaisesti kassassa riitä rahkeita hankkia parempaa. Tällöin on tyydyttävä halvimpaan mahdolliseen ratkaisuun...[/quote]
...ja tietää senkin, että esim. Hämeen Linja sekä Hyvinkään Liikenne on hankkinut myös tarkoittamiasi "parempia" käytettyjä autoja suunnilleen samoina aikoina.
Jos Hämeen Linjan tässä tarkoitettu "vähemmän hyvä" auto (ex LB) olisi yhtiölle jokin häpeäpilkku, autoa ei esitettäisi heidän kotisivullaan. IYN-566:n kuva löytyy kahdestakin kohdasta ko. sivustolla. Edelleen voidaan kysyä: Miksi Hämeen Linja ajaa tällä B12M:n mukaan "huonolla" autolla pitkää sarjaa ja antaa 5 vuotta nuoremman toisen merkkisellä alustalla varustetun City L:n seistä varikolla illat ja viikonloput?
Kuten hra. JNo itsekin tietää, aina löytyy firmoja joilla ei yksinkertaisesti kassassa riitä rahkeita hankkia parempaa. Tällöin on tyydyttävä halvimpaan mahdolliseen ratkaisuun...[/quote]
...ja tietää senkin, että esim. Hämeen Linja sekä Hyvinkään Liikenne on hankkinut myös tarkoittamiasi "parempia" käytettyjä autoja suunnilleen samoina aikoina.
Jos Hämeen Linjan tässä tarkoitettu "vähemmän hyvä" auto (ex LB) olisi yhtiölle jokin häpeäpilkku, autoa ei esitettäisi heidän kotisivullaan. IYN-566:n kuva löytyy kahdestakin kohdasta ko. sivustolla. Edelleen voidaan kysyä: Miksi Hämeen Linja ajaa tällä B12M:n mukaan "huonolla" autolla pitkää sarjaa ja antaa 5 vuotta nuoremman toisen merkkisellä alustalla varustetun City L:n seistä varikolla illat ja viikonloput?
[quote="B12M"][quote="mrl586"]jos nyt tuollaista parempaa autoa on edes koskaan valmistettu![/quote]
Mitäääh?!
Eräistä kommenteistasi päätellen eräs hieman vanhempi malli ainakin olisi huomattavasti parempi kuin nämä romupurtilot joita N113/City L:ksi kutsutaan.
Todellisuudessahan lähes kaikki uudemmat matalalattiaruoskat on selkeästi edistyneempiä, kuin nämä alkupään viritelmät.[/quote]
Tässä on vain asiat sillä tavalla, että on jo useampia esimerkkejä siitä, että näillä nimittämilläsi viritelmillä on korvattu eräillä paikkakunnilla itseään nuorempia matalalattia-autoja. Salossa N113CLB-LG söi ulos Uukkarin ja Hämeenlinnassa N113CLB-LG korvasi itseään neljä vuotta nuoremman MaxCin linjan 12 pitkällä ajosarjalla.
Muista B12M: J. K. Paasikiven oppi "Tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku"
Mitäääh?!
Eräistä kommenteistasi päätellen eräs hieman vanhempi malli ainakin olisi huomattavasti parempi kuin nämä romupurtilot joita N113/City L:ksi kutsutaan.
Todellisuudessahan lähes kaikki uudemmat matalalattiaruoskat on selkeästi edistyneempiä, kuin nämä alkupään viritelmät.[/quote]
Tässä on vain asiat sillä tavalla, että on jo useampia esimerkkejä siitä, että näillä nimittämilläsi viritelmillä on korvattu eräillä paikkakunnilla itseään nuorempia matalalattia-autoja. Salossa N113CLB-LG söi ulos Uukkarin ja Hämeenlinnassa N113CLB-LG korvasi itseään neljä vuotta nuoremman MaxCin linjan 12 pitkällä ajosarjalla.
Muista B12M: J. K. Paasikiven oppi "Tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku"
Tampereella B12M:n mainitseman "huonon" auton lähisukulainen on valittu monuksi. Jos auto olisi surkea, niin sitä ei todennäköisesti olisi valittu monuksi, koska monu on päivisin kaupungin edustavimmalla paikalla eli Keskustorilla. Monun valintakriteereihin kuuluu mm. luotettavuus, joka on tuossa sarjassa huippuluokkaa.
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
La 6.8.2005:
LL #19/50 (paluu vakiolinjalle)
LL #19/50 (paluu vakiolinjalle)
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
8.8.2005: linja 50
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
Re: LL #19
[quote="B58"]Tämä komea matalaviima osuuspankin väreissä havaittu tänään hämeen kadulla 10::n jälkeen menossa kohti lielahtea![/quote]Oliko ko. auto elektronisen linjakilven mukaan linjalla 50?
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
Re: LL #19
[quote="mrl586"][quote="B58"]Tämä komea matalaviima osuuspankin väreissä havaittu tänään hämeen kadulla 10::n jälkeen menossa kohti lielahtea![/quote]Oliko ko. auto elektronisen linjakilven mukaan linjalla 50?[/quote]
Joo, kyllä tais olla
Joo, kyllä tais olla