Page 1 of 1
Posted: 28 Apr 2007, 13:37
by B10LA
[quote="epäilijä"][quote="B10LA"]Sinänsä tämä uusi 8 korvaa osittain seiskan itäpäätä ja tuo vielä mukanaan uusia yhteyksiä kaupungin itäpuolelle, joten mitään valittamisen aihetta ei pitäis juurikaan ens talven linjaston suhteen olla.[/quote]Kuinka tarpeellisia nuo uudet itäpuolen yhteydet ovat?[/quote]Ei varmastikaan mitenkään ensiarvoisen tärkeitä. Korvaaviakin yhteyksiä löytyy. Teiskontietä pitkinhän kulkee paljon linjoja ja Ruotulasta ja Kissanmaalta on kohtuullinen kävelymatka sen varrelle. Muuallakaan reitin varrella nämä rengaslinjat eivät ole ainoa yhteys. Se sen sijan on positiivista, että Taysista pääsee tällä kasilla Linnainmaalle ja Vehmaisiin - vaikkakaan kysyntä tällä yhteydellä ei liene mitenkään kovin suuri.
TKL:n linjan 8 kannattavuus
Posted: 23 Aug 2007, 16:53
by mrl586
Matkustin tänään TKL:n linjalla 8 Keskustorilta (lähtöaika 13:50) Koilliskeskuksen ja Vehmaisten kautta Keskustorille. Parhaimmillaan autossa oli vain viisi matkustajaa...
RE: TKL:n linjan 8 kannattavuus
Posted: 29 Apr 2012, 12:05
by mrl586
25.4.2012 klo 11:20 Keskustorilta lähteneellä vuorolla oli vain 3 matkustajaa, joista kaksi jäi pois yliopistolla ja vain yksi matkustaja (siis minä) matkusti Koilliskeskukselle asti. Kalustona 659.
RE: TKL:n linjan 8 kannattavuus
Posted: 07 May 2012, 12:43
by mrl586
7.5.2012 klo 12:30 Keskustorilta lähteneellä vuorolla oli noin kymmenkunta matkustajaa. Autona 658.
RE: TKL:n linjan 8 kannattavuus
Posted: 31 May 2012, 19:31
by mrl586
Linjaa 8 ajetaan vielä huomenna, jonka jälkeen linja lakkautetaan. Ilmeran käyttäjiä
näkynee huomenna tuolla linjalla. Itse en valitettavasti pääse paikalle, sillä minulla jotain muuta tuolloin.