Page 1 of 1
Vaihdelaatikot
Posted: 24 Feb 2007, 02:02
by mrl586
Eräässä 90-luvun alussa julkaistussa alan lehdessä kerrotaan, että malliin on tarjolla kaksi-, kolme- ja nelivaihteisia vaihteistoja. Mitä nelivaihteisia vaihteistoja on ollut saatavilla kyseiseen malliin?
Re: Vaihdelaatikot
Posted: 27 Feb 2007, 10:29
by DSC1104
[quote="mrl586"]Eräässä 90-luvun alussa julkaistussa alan lehdessä kerrotaan, että malliin on tarjolla kaksi-, kolme- ja nelivaihteisia vaihteistoja. Mitä nelivaihteisia vaihteistoja on ollut saatavilla kyseiseen malliin?[/quote]Pääasiassa kai GAV781R:ää (ja ilman cooleria olevaan koneeseen GAV771R:ää). Carrus City L:n ja Lahti 402:n aikana GAV: t korvautuivat kokonaan Voithilla, jolloin vaihtoehdoiksi jäivät D863 ja D864 (viimeksi mainittu 4-portainen).
Re: Vaihdelaatikot
Posted: 03 Mar 2007, 00:03
by mrl586
[quote="DSC1104"]Pääasiassa kai GAV781R:ää (ja ilman cooleria olevaan koneeseen GAV771R:ää). Carrus City L:n ja Lahti 402:n aikana GAV: t korvautuivat kokonaan Voithilla, jolloin vaihtoehdoiksi jäivät D863 ja D864 (viimeksi mainittu 4-portainen).[/quote]Lisäilin DSC1104:n mainitsemat vaihdelaatikot K202 Wikin
Artikkelitoiveet-listalle.
Posted: 12 Aug 2007, 09:22
by mrl586
Valmistetaanko Voith D864 -vaihteistoja vielä? Entä Voith D863 -vaihteistoja?
Posted: 02 Sep 2007, 03:37
by DSC1104
[quote="mrl586"]Valmistetaanko Voith D864 -vaihteistoja vielä? Entä Voith D863 -vaihteistoja?[/quote]Molemmat ovat tuotannossa. 4-portaisen suosio on pääkaupunkiseudulla kääntynyt uuteen nousuun.