Tuupparirakenteisessa kaupunkiautossa, etenkin matalalattiaisessa sellaisessa, käytännössä aina taka-akselin kohdalla lattia on jossain määrin kalteva, toisissa enemmän toisissa vähemmän. Tämä kuva osoittaa, ettei 9201 poikkea tässä mielessä dramaattisesti suuntaan taikka toiseen. Nk. teatterilattioista on puhuttu itse asiassa iät ja ajat - paljon muuallakin kuin paikallisliikenteessä. Muualla kuin paikallisliikenteessä tietenkin matkustetaan käytävällä seisten toki varsin rajallisessa määrin.nikki wrote:Käsittääkseni tämä auto on samanlainen kuin Helb:llä ollut 9201, ja ainakin tässä autossa lattia nousee hyvinkin jyrkästi keskiovien jälkeen, tehden seisomisen käytävällä vaikeaksiSwebus 1286 :s sa lattia nousee hyvin loivassa kulmassa, joten seisominen ei ole kovin vaikeaa.
Ps. 10 :s viesti tällä foorumilla
Olemme 28.4.2023 vaihtaneet palvelinta. Nimipalvelimien päivittymisessä voi kestää jonkin aikaa, mutta vanha palvelin toimii jonkin aikaa uuden palvelimen rinnalla, joten sivusto toiminee normaalisti palvelimen vaihdosta huolimatta.
K202L ja lattian kaltevuus
Re: K202L ja lattian kaltevuus
RE: K202L ja lattian kaltevuus
Off-topic:
http://jno.1g.fi/24012012A.jpg
Heheh, siinä on jokaisen huoltokuljettajan unelma,käsky tulee "meeppä laittamaan wiima käyntiin ja valmiiks, se lähtee vartin päästä linjalle!"
http://jno.1g.fi/24012012A.jpg
Heheh, siinä on jokaisen huoltokuljettajan unelma,käsky tulee "meeppä laittamaan wiima käyntiin ja valmiiks, se lähtee vartin päästä linjalle!"