[quote="B12"][quote="mrl586"] Katkeamisesta huolimatta tämä auto olisi pystytty korjaamaan, sillä auto lähti viimeiselle matkalleen oman koneensa voimin.[/quote]
Viimeinen matka oman koneen voimin tapahtui kesäkuussa 2002 linjalla 4.
Sen jälkeen autosta purettiin käytökelpoista tekniikkaa varaosiksi muihin autoihin. Muun muassa ohjaukseen liittyviä asioita siirrettiin autoon #108.
Vaikken siirto-operaatiota ole nähnyt, niin eiköhän se lavetilla tapahtunut.[/quote]
B12:n tiedot ovat pahasti virheellisiä. Auton viimeinen matka ei tapahtunut suinkaan lavetilla vaan ihan auton omin moottorin voimin.
Mistä syistä TKL 606:n alustaa ei korjattu?-aiheessa kirjoitin seuraavasti: [quote="mrl586"]TKL 606:n runko katkesi :bawling: hieman yli kolme vuotta sitten.
B12:n mukaan rungon katkeaminen huomattiin siitä, että auton takaovi ei mennyt kiinni. Auto ajettiin liikennelaitokselta saadun tiedon mukaan viimeiseen leposijaansa.[/quote]
[quote="B12"]B10LA:n tekstin voisin allekirjoittaa. Totuuksien ei kuitenkaan tarvitsisi olla jäähyvaarojen arvoisia, lähinnä ne on osoitus totuudenvääristelystä.[/quote]
Mikäli
B10LA:n tekstit pohjautuvat totuuteen, hänen tulisi osata perustella ne asiaperusteilla.
Tuo jäähyvaara ei johdu oikeastaan niistä "totuuksista", vaan siitä yhdestä kielletystä sanasta. Kokeneena jäähylläistujana sinun tulisi tietää tämän forumin jäähykäytännöistä.