NNT:llä on myynnissä kaksi vähäpäästöistä Scania MaxCia: http://www.nnt.se/en.php/catalog/,cid.76,pid.872
Rekisterinumerot: LLO308 ja KMA058
Olemme 28.4.2023 vaihtaneet palvelinta. Nimipalvelimien päivittymisessä voi kestää jonkin aikaa, mutta vanha palvelin toimii jonkin aikaa uuden palvelimen rinnalla, joten sivusto toiminee normaalisti palvelimen vaihdosta huolimatta.
Myyty: Kaksi vähäpäästöistä MaxCia (Euro III, 1995)
Myyty: Kaksi vähäpäästöistä MaxCia (Euro III, 1995)
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
RE: M: Kaksi vähäpäästöistä MaxCia (Euro III, 1995)
Näiden autojen etanolikoneet (Scania DSI11 E01) on muunnettu (ombyggd) dieselmoottoreiksi. Tuloksena runsaasti lisätehoa ja tavallista dieselmoottoria alhaisempi päästötaso.
I :heart: SCANIA
RE: Myyty: Kaksi vähäpäästöistä MaxCia (Euro III, 1995)
Transportstyrelsenin mukaan LLO308 on edelleen ajossa Ruotsissa, mutta sen tyypiksi rekisteriin on merkitty skåpbil (BB).
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
RE: Myyty: Kaksi vähäpäästöistä MaxCia (Euro III, 1995)
Sanakirjan mukaan skåpbil tarkoittaa pakettiautoa. Tässä tapauksessa kyseessä onkin tavallista suurempi pakettiauto, sillä se toimii matkalaukkukuljettimena Arlandan lentokentällä.mrl586 wrote:Transportstyrelsenin mukaan LLO308 on edelleen ajossa Ruotsissa, mutta sen tyypiksi rekisteriin on merkitty skåpbil (BB).
http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=45306.0