[quote="utelias"][quote="JBA-831"][quote="B10LA"]Tai sitten mrl586:lle pitäisi hankkia oma matala wiima, jossa on pelkästään seisomapaikkoja, koska hän pitää niin kovasti seisomisesta matalassa wiimassa! :lol: :lol: :lol:[/quote]B10LA:lle pitäisi hankkia oma Volvo B10LA -alustalle rakennettu 80-istumapaikkainen nivelbussi, koska B10LA istuu mielellään runsaspaikkaisessa bussissa! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Oliko tuo hauska vitsi?[/quote]Ehkä joidenkin mielestä taitaa olla. Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että suurikapasiteettisesta nivelbussista on paljon enemmän hyötyä (varsinkin ruuhkaisilla linjoilla) kuin matalasta N113CLB-LG -purkista, jossa on alhainen kapasiteetti. Esimerkiksi LL #19 soveltuu monesti varsin huonosti linjalle 50, varsinkin kun vielä koko linjan palvelutaso on alimitoitettu.
Olemme 28.4.2023 vaihtaneet palvelinta. Nimipalvelimien päivittymisessä voi kestää jonkin aikaa, mutta vanha palvelin toimii jonkin aikaa uuden palvelimen rinnalla, joten sivusto toiminee normaalisti palvelimen vaihdosta huolimatta.
Länsilinjat 19:n soveltuvuus linjalle 50
[quote="B10LA"]Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että suurikapasiteettisesta nivelbussista on paljon enemmän hyötyä (varsinkin ruuhkaisilla linjoilla) kuin matalasta N113CLB-LG -purkista, jossa on alhainen kapasiteetti. Esimerkiksi LL #19 soveltuu monesti varsin huonosti linjalle 50, varsinkin kun vielä koko linjan palvelutaso on alimitoitettu.[/quote]Linjan 50 palvelutaso ei ole alimitoitettu, vaan se on ylimitoitettu. Lue lisää.
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria