Olemme 28.4.2023 vaihtaneet palvelinta. Nimipalvelimien päivittymisessä voi kestää jonkin aikaa, mutta vanha palvelin toimii jonkin aikaa uuden palvelimen rinnalla, joten sivusto toiminee normaalisti palvelimen vaihdosta huolimatta.

Länsilinjat 19:n soveltuvuus linjalle 50

Tälle alueelle voit kirjoittaa muille alueilla soveltumatonta asiaa Scania N113CLB-LG/Carrus City L -linja-autoista.
Post Reply
B10LA
Member
Posts: 178
Joined: 30 Dec 2005, 12:07

Post by B10LA »

[quote="utelias"][quote="JBA-831"][quote="B10LA"]Tai sitten mrl586:lle pitäisi hankkia oma matala wiima, jossa on pelkästään seisomapaikkoja, koska hän pitää niin kovasti seisomisesta matalassa wiimassa! :lol: :lol: :lol:[/quote]B10LA:lle pitäisi hankkia oma Volvo B10LA -alustalle rakennettu 80-istumapaikkainen nivelbussi, koska B10LA istuu mielellään runsaspaikkaisessa bussissa! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Oliko tuo hauska vitsi?[/quote]Ehkä joidenkin mielestä taitaa olla. Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että suurikapasiteettisesta nivelbussista on paljon enemmän hyötyä (varsinkin ruuhkaisilla linjoilla) kuin matalasta N113CLB-LG -purkista, jossa on alhainen kapasiteetti. Esimerkiksi LL #19 soveltuu monesti varsin huonosti linjalle 50, varsinkin kun vielä koko linjan palvelutaso on alimitoitettu.
User avatar
mrl586
Posting Freak
Posts: 4749
Joined: 15 Apr 2005, 15:41

Post by mrl586 »

[quote="B10LA"]Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että suurikapasiteettisesta nivelbussista on paljon enemmän hyötyä (varsinkin ruuhkaisilla linjoilla) kuin matalasta N113CLB-LG -purkista, jossa on alhainen kapasiteetti. Esimerkiksi LL #19 soveltuu monesti varsin huonosti linjalle 50, varsinkin kun vielä koko linjan palvelutaso on alimitoitettu.[/quote]Linjan 50 palvelutaso ei ole alimitoitettu, vaan se on ylimitoitettu. Lue lisää.
Sivuston tekninen ylläpitäjä

SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
Post Reply