Tampereen paikallisliikennepäivillä ulkonäyttelyssä syksyllä 2005 esiteltiin Scanian pahimman kilpailijan keskimoottorista low entry nivelbussia, joita on tilattu mm. 175 kappaletta Tukholmaan.
Mitä ratkaisuja Scanialla on mietitty pahimman kilpailijan markkinaosuuden pienentämiseksi low-entry-nivelbussisektorilla?
Muutama päivä sitten itselleni tuli mieleen tälläinen ratkaisu: Scania N113ALB-LG-alustan suunnitelmiin perustuva nykyaikainen matalalattianivelbussi, joka poikkeaa N113ALB-LG-nivelbusseista siten, että siinä Scanian oma etuakseli sekä nykyaikainen EURO 4/5-päästöinen dieselmoottori.
Olemme 28.4.2023 vaihtaneet palvelinta. Nimipalvelimien päivittymisessä voi kestää jonkin aikaa, mutta vanha palvelin toimii jonkin aikaa uuden palvelimen rinnalla, joten sivusto toiminee normaalisti palvelimen vaihdosta huolimatta.
N113ALB-LG-alustan suunnitelmien hyödyntäminen?
N113ALB-LG-alustan suunnitelmien hyödyntäminen?
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria