N113ALB-LG-alustan suunnitelmien hyödyntäminen?
Posted: 03 Oct 2005, 02:16
Tampereen paikallisliikennepäivillä ulkonäyttelyssä syksyllä 2005 esiteltiin Scanian pahimman kilpailijan keskimoottorista low entry nivelbussia, joita on tilattu mm. 175 kappaletta Tukholmaan.
Mitä ratkaisuja Scanialla on mietitty pahimman kilpailijan markkinaosuuden pienentämiseksi low-entry-nivelbussisektorilla?
Muutama päivä sitten itselleni tuli mieleen tälläinen ratkaisu: Scania N113ALB-LG-alustan suunnitelmiin perustuva nykyaikainen matalalattianivelbussi, joka poikkeaa N113ALB-LG-nivelbusseista siten, että siinä Scanian oma etuakseli sekä nykyaikainen EURO 4/5-päästöinen dieselmoottori.
Mitä ratkaisuja Scanialla on mietitty pahimman kilpailijan markkinaosuuden pienentämiseksi low-entry-nivelbussisektorilla?
Muutama päivä sitten itselleni tuli mieleen tälläinen ratkaisu: Scania N113ALB-LG-alustan suunnitelmiin perustuva nykyaikainen matalalattianivelbussi, joka poikkeaa N113ALB-LG-nivelbusseista siten, että siinä Scanian oma etuakseli sekä nykyaikainen EURO 4/5-päästöinen dieselmoottori.