Olemme 28.4.2023 vaihtaneet palvelinta. Nimipalvelimien päivittymisessä voi kestää jonkin aikaa, mutta vanha palvelin toimii jonkin aikaa uuden palvelimen rinnalla, joten sivusto toiminee normaalisti palvelimen vaihdosta huolimatta.
Onnibussin Facebook-seinältä poimittua
Onnibussin Facebook-seinältä poimittua
Onnibussin seinällä on tämän sivuston aihepiiriin sopiva ehdotus:
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
RE: Onnibussin Facebook-seinältä poimittua
Sakarin ehdotus vaikuttaa toteuttamiskelpoiselta. Se ei lainkaan huono, sillä markkinaehtoinen liikenne lienee siirtymäkauden sopimusten päätyttyä parasta mahdollista liikennettä, mitä näille autoille voi tarjota. Sen sijaan viranomaisvetoisessa PSA-liikenteessä autoja ei nähtäne, sillä ikä- ja päästörajat rajoittavat näiden autojen käyttömahdollisuuksia siirtymäkauden sopimusten päätyttyä.
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
RE: Onnibussin Facebook-seinältä poimittua
Mikä muuten on k202 ja miksi siitä tuhistaan niin paljon?
RE: Onnibussin Facebook-seinältä poimittua
Salon kaupungin kaupunginhallitus on päättänyt äänin 11-2 järjestää Salon sisäisen liikenteen markkinaehtoisesti. Tämä lienee hyvä uutinen ainakin Salon Liikenteen (Vainion Liikenteen aputoiminimi) Scanioiden kannalta, sillä markkinaehtoisessa liikenteessä liikennöitsijä saa itse vapaasti päättää, millaisella kalustolla se liikennöi.
http://salo.tjhosting.com/kokous/20133125-4.HTM
http://salo.tjhosting.com/kokous/20133125-4.HTM
Sivuston tekninen ylläpitäjä
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria
SCANIA N113CLB60AA-LG/Wiima K202L-221 :biggrin:
K202-sivut | K202 Galleria